Ειρήνη Κολιδά: Το σοβαρό πρόβλημα υγείας μετά τη συμμετοχή της στο Survivor

Ειρήνη Κολιδά: Το σοβαρό πρόβλημα υγείας μετά τη συμμετοχή της στο SurvivorΗ Ειρήνη Κολιδά μίλησε στο Down Town Κύπρου και τον Αλέξανδρο Πρίφτη και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον τραυματισμό της στο Survivor, ενώ αποκάλυψε πως της παρουσιάστηκε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας, μετά τη συμμετοχή της στο παιχνίδι επιβίωσης.





Πριν λίγο καιρό, έγραψες ένα post στο Facebook και καταφέρθηκες κατά της παραγωγής του «Survivor», λέγοντας πως «η παραγωγή δεν νοιάστηκε στιγμή εάν εγώ μπορώ να ανταπεξέλθω στις υποχρεώσεις μου. Εάν πονάω και πώς τα βγάζω πέρα. Όλη αυτή η συμπεριφορά μου έχει αφήσει μια πικρία..».

Δεν έχω να πω κάτι παραπάνω από αυτά που έγραψα τότε. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να διυλίζεται το θέμα και να δώσω συνέχεια. Ακόμη κι αυτό, τότε, το έγραψα επειδή τα μηνύματα που κόσμου ήταν πάρα πολλά. Ήθελαν μία απάντηση από εμένα και την έδωσα. Ήθελα να ξέρουν την αλήθεια μου.

Εγώ οφείλω, όμως, να σε ρωτήσω: Ισχύει πως η παραγωγή δεν έφερε καμία ευθύνη για τη σωματική ακεραιότητα των παικτών κι αυτός ήταν ένας από τους όρους στο συμβόλαιό που υπογράψατε;

Θα σου πω κάτι και θα το αφήσουμε εκεί. Ο κάθε άνθρωπος πρέπει να κάνει τη δουλειά του, αυτή την οποία γνωρίζει. Εγώ είμαι γυμνάστρια. Δεν είμαι ούτε δικηγόρος, ούτε συμβολαιογράφος.

Σήμερα, πώς είναι η κατάσταση της υγείας σου; Επανήλθες πλήρως μετά το ατύχημα;

Όχι, όχι. Τα πλευρά που έσπασα έδεσαν και μέσα σε ένα τρίμηνο δεν πονούσα καθόλου. Το ξέχασα, δηλαδή. Όμως, μου παρουσιάστηκαν διάφορα θέματα υγείας, που δεν είναι αμελητέα, τα οποία αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα και θα υπάρχουν και στο μέλλον. Είμαι πεισματάρα, δεν το βάζω κάτω και θα το παλέψω. Αυτά τα θέματα προήλθαν από το τρακάρισμα.

Αυτό πρώτη φορά το λες… Έχεις κάποιο σοβαρό πρόβλημα;

Ναι, το ένα ειδικά πρόβλημα είναι σοβαρό. Όμως, δεν θέλω να αναφερθώ λεπτομερώς, να πω τι και πώς. Βασικά, Αλέξανδρε, δεν θέλω να γεμίσω τον κόσμο με αρνητική ενέργεια, να βγαίνω και να κλαίγομαι. Επιλέγω την αισιόδοξη πλευρά των πραγμάτων. Προτιμώ να κάνω τους άλλους να χαμογελούν, παρά να με λυπούνται. Γι’ αυτό δεν μιλάω γι’ αυτά.

Πηγή: fthis.gr