Πήρε θέση: Το έντονο παράπονο της Φουρέιρα για την ελληνική συμμετοχή της Eurovision!

Για τη συμμετοχή της στη φετινή Eurovision μίλησε η Ελένη Φουρέιρα. Η δημοφιλής τραγουδίστρια θα πάρει μέρος στο διαγωνισμό τραγουδιού που θα γίνει στην Πορτογαλία για λογαριασμό της Κύπρου με το τραγούδι «Fuego».






Η εντυπωσιακή τραγουδίστρια μίλησε στην εφημερίδα «Real» για την εμπειρία της. Απάντησε ακόμη και για ποιο λόγο θεωρεί ότι δεν της είπαν να εκπροσωπήσει την Ελλάδα.
«Το βράδυ του μεγάλου τελικού σε βλέπουν 250 εκατομμύρια τηλεθεατές από όλο τον κόσμο-το λέω και μου κόβονται τα πόδια! Θα συμμετέχω σε έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό, ο κόσμος θα με δει, θα έχω κερδίσει μια τεράστια εμπειρία που θα έχω μέσα στην ψυχή μου και θα με ακολουθεί μέχρι να πεθάνω, οπότε μόνο κέρδος θα έχω από τη συμμετοχή μου» σημείωσε η Ελένη Φουρέιρα για το τι πιστεύει ότι θα αποκομίσει από τη συμμετοχή της.

Όσο γιατί θα συμμετάσχει με την Κύπρο και όχι με την Ελλάδα: «Ο κόσμος ξέρει πως ήθελα να πάω με την Ελλάδα χρόνια τώρα και πως έχω κάνει προσπάθειες γι’ αυτό, απλά δεν έτυχε να γίνει. Ουσιαστικά δεν ήμουν αυτό που ήθελαν οι άνθρωποι από την ΕΡΤ».
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr