Έκτακτη εξέλιξη για την υγεία του Κωνσταντίνου Αγγελίδη!

Έκτακτη εξέλιξη για την υγεία του Κωνσταντίνου Αγγελίδη! Βγήκε από την εντατική μετά από 60 ημέρες! Η συγκινητική ανάρτηση της γυναίκας του...Τα χαμόγελα στην σύζυγο, στους συγγενείς και τους φίλους του Κωνσταντίνου Αγγελίδη επιστρέφουν στα πρόσωπά τους, αφού βγήκε από την Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.




Την ευχάριστη είδηση ανακοίνωσε η σύζυγος του παρουσιαστή, Εβελίνα Βαρσάμη, με ένα μακροσκελές συγκινητικό μήνυμα στο Facebook!


  Η ίδια δήλωσε, μεταξύ άλλων, σίγουρη, πως ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης θα καταφέρει να σταθεί ξανά στα πόδια του.

Συγκεκριμένα έγραψε: "Αστέρι μου, Ψυχή μου, Ζωή μου πάντα σε θαύμαζα για την δύναμη της ψυχής σου, μα τώρα όμως σε θαυμάζω ακόμα περισσότερο.
Κέρδισες το πρώτο στοίχημα ...ΖΕΙΣ.. Κέρδισες και το δεύτερο στοίχημα.. ΒΓΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ μετά από 60 μέρες. Είμαι σίγουρη και το πιστεύω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου ότι θα κερδίσεις και το τρίτο στοίχημα... ΘΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΣΟΥ ΖΩΗ και σύντομα θα επιστρέψεις στο σπίτι μας και στο παιδάκι μας που τόσο πολύ του έχεις λείψει... Του λείπει το γέλιο σου, οι τρυφερές γεμάτες αγάπη αγκαλιές σου, η μυρωδιά σου... μα πιο πολύ όμως του λείπει η παρουσία σου και η φωνή σου... Βαλε τα δυνατά σου Αγάπη μου για τον Αλεξανδρουλη μας... ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΜΕ!!!!"! Δείτε την ανάσρτησή της παρακάτω:

Πηγή: Youweekly.gr